zondag 19 april 2009

Hallo linuxweblogs!

Hallo iedereen!

Ik ben juist toegevoegd aan deze blogroll, en daarom zal ik mij natuurlijk voorstellen.

Ik ben Kristof Bal, 16 (bijna 17) jaar oud. Ik ben al een dik jaar lid van het KDE-NL vertaalteam. Daar hou ik mij vooral bezig met de vertaling van de programma's voor multimedia, educatie, gereedschappen en met plasma-addons. Ook doe ik wat voor documentatie.

Ik ben in 2007 begonnen met Kubuntu 7.04, en in de herfst van 2008 overgestapt op Mandriva 2009.0. Deze gebruik ik nu met volle tevredenheid. Die overstap bracht mij in contact met de packagers van MandrivaClub.NL. Nu help ik mee met het verpakken van enkele programma's, zoals Avogadro.

Dus je weet wat je kan verwachten: ik ga schrijven over KDE en Mandriva.

Tot de volgende keer
Kristof

Geen opmerkingen: