Wat? Is Kristof ook al begonnen met bloggen? Welke zekerheid hebben we dan nog in het leven?
Wel, ik blogde al een tijdje op Netlog, maar dat was ook niet alles (sterker nog, het was niets). Daarom kies ik maar voor een eigen blog waar ik mijn geeky gedachten kwijt kan.
Ik zou zeggen: stay tuned.
Posts tonen met het label Hello World. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Hello World. Alle posts tonen
dinsdag 11 maart 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)